
Jazda
Je to Porsche. Viac by som do tohto odseku ani nemusel písať. Lebo ak niečo túto automobilku niečo charakterizuje tak je to obsesia jazdnými vlastnosťami. Ak to má jazdiť ako Porsche 911, tak to bude jazdiť ako Porsche 911. Na to vezmi jed. Či cítite hmotnosť? Jasné, že áno, ale neovplyvňuje to jazdné vlastnosti. Musíte sa naučiť dôverovať podvozku, potom prestanete vnímať tú vyššiu hnmotnosť Rozumiete?
Zákruty si môžete užiť a ak máte chuť na zábavu, aj v tomto prípade si môžete vypnúť stabilizačný systém. V Stuttgarte vládne demokracia. Teda iba na jednom konci, ale to asi viete ako myslím.
Verzia 4S poskytuje maximálny výkon na úrovni 390 kW /530 konía hoci sme mali v technickom preukaze uvedený iný údaj, veríme, že verzia 4S má k dispozícii túto porciu výkonu. Zrýchlenie z 0 na 100 km/h absolvuje Taycan 4S za rovné štyri sekundy. Plynulo, teda s jedným jemný trhnutím na úrovni 90 km/h, kedy prevodovka preradí na druhý stupeň. Áno Taycan má 2-stupňovú prevodovku a je to super nápad, ktorý nielenže znižuje spotrebu, ale zároveň zvyšuje aj maximálnu rýchlosť. Dva palce hore za tento konštruktérsky trik, ktorý zatiaľ nikto nekopiroval, teda okrem Audi e-tron GT, ktorý je technickou dvojičkou Taycanu.