Test: Porsche Taycan 4S: Nové pravidlá

Batérie

Podlaha Taycanu ukrýva batérie s maximálnou kapacitou 93,4 kWh a poháňajú dva elektromotory, na každej náprave jeden. Deklarovaný dojazd udáva výrobca v rozmedzí 335 až 408 kilometrov v rámci metodiky WLTP as po skúsenostiach s Taycanom musím s týmto vyhlásením súhlasiť. V praxi sme najazdili cca 350 kilometrov na jedno nabitie. Jedna z vecí, ktorú s elektromobilom spravíte je, že ak sa dá, tak nabijete . Týmto spôsobom vás dojazd bude trápiť menej. Ak máte doma nabíjačku, prípadne Wallbox, každodenný život v meste vás nebude nijako obmedzovať. Na diaľnici sa dojazd Taycanu mení menej dramaticky ako v prípade iných modelov, poďakovať za to môžete aerodynamike aj inteligentnému chladeniu batérií. Inak povedané, Tesla sa chváli dojazdom, no platí iba v prípade, že udržujete „amerických“ 110 km/h na diaľnici, nad touto hranicou sa dosť drasticky mení. Porsche je z Nemecka a tomu zodpovedá aj maximálna rýchlosť 250 km/h.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Audi quattro oslavuje 40-tku limitovaným modelom

Niektoré filmy by bez áut neboli ani zďaleka také úspešné