Test: Porsche Taycan 4S: Nové pravidlá

Interiér

Opäť takme rdokonalosť, Porsche pochopilo podstatu elektromobilov a preto ponúka displejové hody. Každý displej je spracovaný maximálne kvalitne a centrálny displej pre ovládanie klimatizácie, multimediálneho systému, či telefónu poskytuje aj haptickú odozvu. Trochu mi vadí, že prístrojový panel nemá šilt, je to však asi jediná výčitka smerom k displejom. Všetky sú dimenzované veľkoryso, palce sem písať nebudem, lebo všetky majú viac ako 10 palcov, takže sú dosť veľké na to, aby informácie zobrazili aj na to, aby ste sa pohodlne trafili tam, kam váš prst akurát smeruje.

Sedadlá sú tradične perfektné a poskytnú vynikajúcu oporu pre chrbát aj objemnejším, či naopak chudším postavám. Vzadu by mohlo byť viac miesta, ale to si deti nevšimnú, zástancovia Octavie určite poukážu na objem batožinového priestoru, ktorý sa pohybuje na úrovni 366 litrov, čo je presne toľko, koľko poskytuje napríklad Volkswagen Golf. Akurát to, že Taycan je sedan vás môže obmedziť nakladanie tovaru do kufra.

A ešte niečo. Obklad volantu je plastový a úprimne povedané, v mojich očiach je to najväčšie, hoci stále malé mínus. Stále ho vidíte, dotýkate sa ho a priestor na šetrenie by som na mieste Porsche proste hľadal inde. Ale na tento fakt zabudnete ihneď po vystúpení auta, kedy sa kľučky pri zatváraní veľmi príjemne a rýchlo zatvoria a splynú s karosériou.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Audi quattro oslavuje 40-tku limitovaným modelom

Niektoré filmy by bez áut neboli ani zďaleka také úspešné