Test: Porsche Taycan 4S: Nové pravidlá

Od tohto modelu očakávali mnohí veľa a po skúsenostiach s ním dodávam, že Porsche ani tentoraz nesklamalo a ak hľadáte skutočný elektrický športový model na každý deň, tak si nutne musíte kúpiť Porsche Taycan 4S.

Porsche Taycan sa predstavil vo forme extrémne vydarenej štúdiu už v roku 2015 a sám osebe dizajn bol dôvodom na to, aby ste toto auto chceli. Sériový model si adoptoval množstvo prvkov a okrem toho ho bez preháňania označím za štvordverové Porsche 911. Nemôžem za to Taycan sa mi páči už len preto ako vyzerá. Konečne je to elektrické auto, ktoré na kilometer kričí, že netankuje žiadne fosílne palivo.

A práve to je dôležité, lebo Taycan je stále elektromobil so všetkými obmedzeniami, ktoré k tomu patria. Áno, umožňuje nabíjanie extrémnym, až 350 kW výkonom, čo znamená že dojazd 100 kilometrov načerpáte za čosi vyše č minút, no takú nabíjačku máme iba jednu v Bratislave. Takže ak bývate v hlavnom meste, tak ste v poho, inak vám nabíjanie na plnú kapacitu zaberie trochu viacej času.

Takisto dojazd je limitovaný, v tomto prípade môžete rátať s dojazdom na úrovni 350 kilometrov, no každý jeden z týchto kilometrov bude radostný a extrémne príjemný. Taycan sa nikdy nesnažil poraziť Teslu na poli maximálneho dojazdu, jeho misiou je sprostredkovať jazdné vlastnosti Porsche 911 tým, čo by radi prispeli k záchrane ľadových medveďov svojimi odrobinkami emisií.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Audi quattro oslavuje 40-tku limitovaným modelom

Niektoré filmy by bez áut neboli ani zďaleka také úspešné