Dacia Spring vyznáva rovnakú filozofiu ako ostatné modely. Poskytnúť najprijateľnejšiu alternatívu v rámci triedy. Platí to aj v prípade modelu Spring, hoci v pomere veľkosti k cene sa už nebavíme o lacnom aute.
Poznáte Renault KZ-E alebo Dongfeng EX1? Poznáte napokon sú technické dvojičky Dacie Spring najmä na ázijských trhoch, ktoré sa však na spomínanom kontinente predávajú za výrazne nižšiu cenu, no v Európe sa po prirátaní cla a DPH cena modelu Spring vyšplhá tesne pod hranicu 20 tisíc eur. A to je bez podpory štátu cena vysoká, hoci stále patrí Spring medzi najlacnejšie ponuky, najbližší elektromobil stojí takmer o desaťtisíc eur viac. Asi to je dôvod, prečo je Spring obľúbený a v podstate pre tento rok aj vypredaný.
Dizajn je vydarený. Nie je výnimočný, ani nápaditý, no do moderného dizajnérskeho jazyku Dacia zapadá Spring dokonalo, napokon tvary aktuálnych modelov sú atraktívne bez ohľadu na to, o ktorom modeli sa bavíme. V zásade sa môžeme baviť aj o tom, že sa vrátilo Twingo. Rozdelenie hlavných a denných LED svetlometov je dnes moderné a hojne využívané, v prípade modelu Spring sa hodí k hranatému dizajnu auta. Jediné, čo v tomto prípade neladilo bol samotný znak automobilky, ten však medzičasom nahradil nový a ak si pozriete oficiálnu stránku Dacia, uznáte, že mu sedí. Oranžové linky paketu Design efektný a jednoduchý dizajn auta ešte umocňujú a z môjho pohľadu som bol rád, že po dlhom čase vidím auto, ktoré vyzerá dobre aj na 14“ diskoch. Zadná časť je konzervatívna, takže za zmienku stojí iba ochranný gumený pás dvier, ktorý je však príliš nízko na to, aby dvere reálne chránil, takže ho pokojne môžeme zaradiť medzi estetické prvky.