Test: Mazda MX-30 E-Skyactiv GT Plus: Big City Life

Interiér

Ten získava takisto 10 bodov. Vegánske materiály plus korok, ktorý bol prvým materiálom, ktorý začala Mazda vyrábať pred 102 rokmi. Nechýbajú nápady ako napríklad dvojposchodová stredová konzola, korkové kryty na odkladacie priestory na poháre, 150 Wattová zásuvka, ktoré doplňajú klasické ovládače multimediálneho systému ako aj dotykové ovládanie niektorých funkcií klimatizácie. Po bokoch sú stále klasické tlačidlá. Volič automatu je klasický, takže nemusíte vyklikávať režim automatu, prípadne hľadať tlačidlo parkingu, ktorý dnes pri niektorých elektromobiloch chýba.

Na vrchu palubnej dosky je 7-palcový displej mutimediálneho systému, ktorý je síce dotykový, no ľahšie a intuitíávnejšie ho ovládate prostredníctvom kruhového ovládača. Prístrojový panel je klasický! A to je na tom to najlepšie. Úroveň dobitia batérie sledujete na klasickej ručičke, percentá nájdete pri rýchlomeri. Unikátny je aj teplomer batérie a posledný údaj, ktorý okrem rýchlosti odčítate je dojazd, najazdené kilometre a samozrejme miesto otáčkomera je potenciometer. Stačí.

Sedadlá. Na pohľad jednoduché, na sedenie pohodlné a vzhľadom na výbavu GT Plus aj vyhrievané, podobne ako volant. Pre každý elektromobil sú tieto prvky povinnosťou. Vzadu si tiež sadnú aj dospelý, ak sa im podarí otvoriť zadné dvere. Ak parkujete vedľa auta v klasickom boxe, je to prakticky nemožné. Batožinový priestor s objemom 341 litrov v prípade existencie audiosústavy BOSE je OK. Mazda vie, že toto auto je určené individualistom a ľudom, ktorí veria, že mať deti je neekologické.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Test: Kia Sportage 1.6 TGDi MHEV 4WD 7DCT

Do tohto unikátneho supercaru natankoval naftu!