Test: Citroën C3 Pure Tech 110 EAT6 Shine: Ide to aj inak

V mojich očiach je Citroën C3 dôkazom, že aj odlišná filozofia funguje a nehľadajú všetci úplne to isté. S unikátnym štýlom, vynikajúcim komfortom a širokými možnosťami individualizácie si tento model udržiava obľúbenosť už od roku 2016.

Áno, presne tak dlho je na trhu tento model, ktorý znamená pre francúzsku automobilku jeden z najdôležitejších modelov. Už sa ich predalo vyše 800 tisíc a jeho ďalší úspech môže ohroziť snáď iba aktuálna čipová kríza, ktorá sa paradoxne viacej dotkne jednoduchších modelov, než tých drahších. To však nemení nič na obľúbenosti modelu, ktorý ponúka po novom až 97 rôznych farebných kombinácií exteriéru a farba sa dostane aj dovnútra. 7 rôznych lakovaní, 4 farby strechy, 3 dekoratívne polepy strechy a nechýba ani možnosť spárovania farby spätných zrkadiel a strechy. Okrem toho si môžete zvoliť aj farebné lemovanie ochrany dvier Airbump a hmloviek. Dosť na jedno malé mestské auto.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Volkswagen rozbil Teslu: Crashtest elektromobilov potešil Nemcov

Cupra Formentor VZ5: Tri dôvody prečo si ju kúpiť už dnes