Test: Citroën C3 Pure Tech 110 EAT6 Shine: Ide to aj inak

Motor

Najsilnejšiu alternatívu tvorí benzínový turbo trojvalec s objemom 1,2 litra a maximálnym výkon 81 kW (110 koní) a maximálnym krútiacim momentom 205 Nm. Slušná kombinácia, ktorá vám zabezpečí mimoriadne prijateľnú dynamiku vo forme zrýchlenia z 0 na 100 km/h za rovných 10 sekúnd a maximálna rýchlosť 193 km/h sa vysmieva absolútnej väčšine elektromobilov. Ale vráťme sa k pointe tohto auta, ktorou je komfort. Preto si myslím, že šesťstupňová automatická prevodovka Aisin sa hodí k charakteru asi najviac. Najmä ak ju porovnám s pomerne priemernou päťstupňovou manuálnou prevodovkou. Priemerná spotreba je v tomto prípade ďalším argumentom pre komfortnú jazdu – nebudete mať problém jazdiť za šesť a pol litra a to aj v zimných podmienkach.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Volkswagen rozbil Teslu: Crashtest elektromobilov potešil Nemcov

Cupra Formentor VZ5: Tri dôvody prečo si ju kúpiť už dnes