Test: Citroën C3 Pure Tech 110 EAT6 Shine: Ide to aj inak

Interiér

„Cé-trojka“ má šmrnc a nielen zvonka, ale aj zvnútra kam sa zopár farebných prvkov dostalo tiež a tie dokážu celkom účinne maskovať tvrdý plast, hlavný stavebný prvok interiéru. Vyššie verzie poskytnú kožený poťah volantu a podobne aj čalúnený kryt palubnej dosky. To je všetko. Napriek tomu označíte C3 za komfortný automobil a je to tak. Stačí taký malý detail ako sú mäkké sedadlá takmer bez bočného vedenia a efekt komfortného mestského auta je tu. Klobúk dolu, vynikajúci ťah. Prirátajte k tomu jednoduchú lakťovú opierku a efekt je takmer dokonalý.

Musím sa priznať, že ma skutočne potešil aj klasický prístrojový panel, ktorý už dnes môžeme považovať za efektný retro prvok a rokmi som si už zvykol aj na dotykové rozhranie pre ovládanie zvyšných funkcií auta vrátane klimatizácie. Apple Carplay, Android Auto nechýba a to je pre mnohých kupujúcich dnes najdôležitejšia funkcia. Z ergonomického hľadiska mi nevyhovuje štartovací gombík, ktorý uberá z priestoru pre uloženie telefónu a prakticky vás núti umiestniť ho na do otvorov pre nápoje. Škoda, ak využívate štartovanie kľúčom, tak tento odkladací otvor je ideálny aj pre väčšie smartfóny. Stredová konzola tiež neexistuje.

Na zadných sedadlách máte akurátny priestor. Toľko koľko potrebujete, viac netreba. Relatívne kolmé sedenie naznačuje čarovanie s priestorom a podobne jednoduchý prístup prezentuje aj batožinový priestor. Ponúka objem 300 litrov. Nehľadajte háky, nehľadajte zásuvky, nie je to potrebné. Francúzi sa starajú o štýl, praktický rozmer nie je až taký dôležitý. Toto auto musí dobre vyzerať pred Eiffelovou vežou, nikto nebude kontrolovať detaily a niektoré riešenia.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Volkswagen rozbil Teslu: Crashtest elektromobilov potešil Nemcov

Cupra Formentor VZ5: Tri dôvody prečo si ju kúpiť už dnes