Test: Kia Rio 1.0 T-GDi: Nenápadný, no o to lepší.

Motor

Trojvalcové motory majú jedno šťastie. Vlna hejtu sa presunula k elektromobilom, takže ho môžeme bez problémov hodnotiť. Je vynikajúci, počas testu si pýtal v priemere 5,7 litra na 100 kilometrov a okrem toho poskytuje dobrú dynamiku. Nie je to športiak, takže z 0 na 100 km/h zrýchli iba za 11,4 sekundy a maximálka je 188 km/h. To stačí, ak potrebujete zrýchliť, „podkvaltujete“ automat a máte to v suchu. Zvuk je príjemne zrnitý, budete ho v interiéru počuť, no nikdy vás nebude vyrušovať. Maximálny výkon 74 kW (100 koní) dopĺňa maximálny krútiaci moment 172 Nm, čo je priemerná hodnota, niektorí konkurenti majú viac, no opäť sa vráťme k pointe nami testovanej verzie – komfort. A toho poskytuje dostatok.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.

VOLKSWAGEN POLO FACELIFT: Základ vo „fullke“ za 16 tisíc!

Mazda CX-50: Poprosíme aj do Európy!