Test: Renault Zoe R135 – Vydrží dlhšie

Tretia generácia Renaultu Zoe vyriešila predchádzajúce nedostatky, to však neznamená, že sa do Tatier dostanete bez problémov. Hlavným operačným teritóriom tak aj naďalej ostáva mesto. Počas testu som najazdila vyše tisíc kilometrov. Tu sú moje skúsenosti.

Je krajší. Najmä spredu získalo Zoe viacej sexepílu. Stačilo použiť niektoré línie zo štúdie e-Sport a Zoe si v spätnom zrkadle zaručene všimnete. Podiel má na tom aj výrazná svetlomodrá metalíza, ktorý Renault označuje ako Céladon RQT. Pravdupovediac neviem , čo to znamená, ale mne sa páčila. Neviem ako chlapom.

Presne tak ako exteriér, prešiel jemnými zmenami aj interiér. Teraz už pôsobí skutočne ako moderný elektromobil. Zaslúžili sa o to najmä digitálne prístroje a multimediálny systém EASY Link s 9,3“ displejom, ktorý je samozrejme dotykový. Pohyb v menu je jednoduchý a logický. V tomto smere spravilo Zoe obrovský krok dopredu. Vodiči – klasici si určite budú pochvaľovať klasické ovládanie klimatizácie otočnými ovládačmi. Pod nimi je dvojica USB výstupov a jeden AUX. Osobne by ma viac ako AUX výstup potešilo indukčné nabíjanie a takisto aj väčšia podložka na odloženie smartfónu.

Dušu moderného hipstera pohladia aj recyklované materiály, ako textilný obklad palubnej dosky. V porovnaní s plastovým interiérom predchodcu je to ďaľší várazný krok vpred. Osobne by som čakala inú farbu textílie ako šedú.

Priestorové pomery vnútri sú dobré. Vzadu si však dospelé osoby sadnú iba s obmedzeniami, ak vezmem do úvahy mestskú misiu Renaultu Zoe, je to pochopitelné. Rodinnú úlohu plniť nebude.

Tá istá charakteristika sa týka aj batožinového priestoru. Jednému prípadne dvom bude stačiť aj na dovolenku, no len v prípade, že na takéto dobrodružstvo budú mať chuť.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Mercedes-Benz EQC 4x4² miluje blato!

Audi quattro oslavuje 40-tku limitovaným modelom