Test: Renault Zoe R135 – Vydrží dlhšie

Jazda

Viac som sa tešila na cestu do Tatier.  Tu už bola situácia s dobíjaním lepšia, napokon Banská Bystrica je cestou a tu je situácia s nabíjacími možnosťami výrazne lepšia. Na diaľnici som objavila systém rekuperácie, takzvaný režim B čiže Brake. V tomto prípade viete Zoe ovládať jedným pedálom, čo je mimoriadne praktické v meste a aj na diaľnici sa mi podarilo rekuperovať isté množstvo energie. Experimentovala som aj jazdou za kamiónom, či karavanmi. Funguje to! Ale to bol iba experiment, viac som sa tešila na možnosť dobíjania v Banskej Bystrici. Pred rýchlym občerstvením napojím auto na nabíjačku, prikladám kartu, spúšťam nabíjanie a ideme sa nezdravo najesť. Po návrate, som však zistila, že nabíjanie sa prerušilo. Opakujem postup, tentoraz sa začína nabíjať, no časový stres opäť úraduje, tak pre istotu preverím možnosť nabíjania v hoteli v Tatrách. Potvrdené, môžeme nabiť v hoteli. Po dobití adekvátneho množstva elektrónov pokračujeme do Tatier, V serpentínkach funguje Zoe vynikajúco, ťah elektormotora som si užila. Dobré body pre Zoe. Dorazíme na hotel a neriešime nabíjanie. Na druhý deň zisťujeme, že nabíjanie je určené iba majiteľom hotela, nedokážu ho vyúčtovať. V tomto momente som sa začala na elektromobilitu dívať inými očami. Je fajn v meste, v Bratislave viete fungovať bez problémov a asi aj v Banskej Bystrici, inak však máte problém. Cestou cez Banskú Bystricu dobijeme a dorážame do Bratislavy.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Mercedes-Benz EQC 4x4² miluje blato!

Audi quattro oslavuje 40-tku limitovaným modelom