Test: Renault Captur Intens TCe100: Kvalitná konfekcia

Interiér

Je dospelejší, vnútri priestrannejší a využiteľnejší, pričom si zachoval aj mimoriadne praktickú posuvnú zadnú lavicu. Tá umožňuje meniť objem batožinového priestoru v rozmedzí od 404 až po 536 litrov. A to je slušné. To je krátka charakteristika. Ale začnime sedadlami. Tie sú ako som už písal v úvode dizajnovo, ale aj komfortom asi požičané z Volva. A tak dobre ako vyzerajú sa v nich aj sedí. Akurát tiahlo výškové nastavenia je zúfalé, pomôže snáď iba to, že majiteľ si ho nastaví raz a stačí. Ak si budete sedadlo prestavova počas jazd, budete na to nadávať. Vzadu sa sedí tiež pohodlne a navyše si lavicu posuniete do polohy, ktorá vám vyhovuje.

Pôsobivá je aj oranžovo-čierna kombinácia interiréru, chválime aj klasické ovládanie klimatizácie a veľký 7 palcový dotykový displej infotainmentu, ktorý je umiestnený do takej výšky, aby ste ho vedeli pohodlne ovládať a aj naň dobre videli. Akurát grafika navigácie je trocha pozadu, rieši to však prepojenie so smartfónom, ktoré vám umožňuje využívať google maps so staleitným náhľadom.

Menej vydarený je digitálny tachometer, ktorý je po bokoch doplnený palivomerom a teplomerom chladiacej kvapaliny. Pri zmene jazdných režimov sa zmení aj vzhľad, no túto grafickú gymnastiku by sme vymenili radšej za plne digitálny tachometer na celej ploche prístrojového panelu. Takisto rušivo pôsobí archaická krytka 12 voltovej zásuvky, ktorá je vpredu aj vzadu, naopak pasažieri si užívajú až 4 klasické USB výstupy.

Odkladacích priestorov je niekoľko, dokopy deklaruje Renault až 27 litrov odkladacích priestorov a skutočne ich toľko aj ponúka, počnúc od šuflíka pred spolujazdcom až po stredový odkladací priestor a množstvo praktických priestorov v predných aj zadných dverách.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Elektrická Alfa Romeo Giulia GT Electric je to najkrajšie, čo dnes uvidíte

Viete, ktorý model Lamborghini Diablo je najvzácnejší?