
Jazda
Obraz o dynamike auta poskytujú aj oficiálne technické údaje, ktoré prezentujú zrýchlenie z 0 na 100 km/h za 13,3 sekundy a maximálnu rýchlosť 173 km/h. Základný motor je v kombinácii s klasickou päťstupňovou manuálnou prevodovkou celkom príjemným spoločníkom, Prevodovka je presná a poloha páky napomáha bezproblémovému radeniu jednotlivých rýchlostí.
A podvozok vás udržiava v komfortnej zóne aj na našich rozbitých slovenských cestách. Je to zásluha pneumatík s dostatočným bočným profilom. V tomto prípade sa bavíme o rozmere 215/50 R17. Napriek veľkej karosérii sú tieto kolesá celkom ladia s pomerne veľkou karosériou a nenútia vás kúpiť si väčšie disky.
Jazdné vlastnosti sú veľmi dobré. No práve to väčšina majiteľov ani nebude zisťovať. V zákrutách sa chová Captur suverénne a musíme pochváliť aj vyladenie riadenia, ktoré patrí medzi najlepšie v triede. Nie je ani príliš rýchle, ani zbytočne nepriame. Renault Captur druhej generácii si šplhol aj v tejto oblasti.