Test: Opel Mokka 1,2 Turbo GS Line: Miláčik publika

Optickú satisfakciu poskytne aj interiér. Digitálny tachometer plus multimediálny systém s dotykovou obrazovkou tvorí jeden celok takže vodič má k dispozícii vynikajúci prehľad. Opel vsadil na atraktívny a zároveň praktický minimalizmus. Nechýba klasické ovládanie klimatizácie, hlasitosť autorádia ešte stále ovládate aj otočným gombíkom a aj napriek dotykovej obrazovke máte k dispozícii aj skratky vo forme klasických budíkov. Multifunkčný volant využíva tradičné tlačidlá Oplu no jeho veľkosť je akurátna a nastavenie posiľňovača riadenia je taktiež takmer až ideálne. Opäť tu vďaka paketu GS nájdete aj červené akcenty na palubnej doske a sedadlách.

Apropos, sedadlá. Predné sú vynikajúce a vzadu pohodlne umiestnite deti a dorast, vyšší dospelí budú mať problém, ale to je nepodstatné. Pohľad do batožinového priestoru vás presvedčí, že má iba 350 litrov, teda presne toľko, koľko potrebujete. Kritizovať možno kvalitu, či skôr tvrdosť niektorých plastov, ktoré sú umiestnené tak, že sú na očiach a možno ešte nie práve najšikovnejší spôsob zaraďovania režimu prevodovky. Páka v predchádzajúcich modeloch mi prišla šikovnejšia a presnejšia. A ešte niečo. Grafika displejov trocha zaostáva za aktuálnymi, ktoré poskytujú vyššie rozlíšenie i voľbu zobrazení. Appla Carplay a Android Auto nechýbajú a to je zrejme grafika, na ktorú sa díva väčšina majiteľov áut s infotainmentom.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Toto je 5 najkrajších restomodov

VIDEO: Tesla s motorom V8 polarizuje spoločnosť