Test: Opel Corsa 1.2 GS Line: Najkrajšia

Interiér

Získava veľa pozitívnych, ale aj nejaké negatívne. Našťastie, testovaná verzia mala klasické budíky a osobne som sa tomu potešil. Nie, že by som bol proti digitálnym tachometrom, no v prípade Corsy je digitálny tachometer jednoducho menej atraktívny, než ručičky a klasické kruhové stupnice. Proste sú krajšie. Naopak, klasické ovládanie klimatizácie znamená, že si Opel nenechal nanútiť v tomto prípade zbytočnú digitalizáciu zo strany nových partnerov a odolal. Klimatizáciu si tak nastavíte rýchlo a naslepo.

10“ dotykový displej je síce oprehľadný, grafika navigácie by si aj v tomto prípade zaslúžila update ako pochvala slúži prítomnosť otočného gombíka na zvyšovanie hlasu a niekoľko skratiek pod displejom, ktoré uľahčujú pohyb v menu.

Volič automatu prezrádza donora techniky, na druhej strane na tom nie je nič zlé. Množstvo odkladacích priestorov poteší, lakťová opierka je podľa mňa povinný príplatok, napokon poskytne krytý odkladací priestor. Plasty sú väčšinou tvrdé, hoci v tejto kategórii ich akosť a tvrdosť nebude hodnotená negatívne ani majiteľmi. A ak mám byť úprimný viac mi vedia niektoré prešľapy v prémiovejších modeloch nižších tried. Rovnako aj objem batožinového priestoru na úrovni 309 litrov je štandardný, po sklopení zadných sedadiel činí 1 019 l, je presne to, čo od tejto kategórie očakávate.

Opis si totiž zaslúži skôr priestor na zadných sedadlách. Je malý a konkurencia ponúka lepšie priestorové pomery, no viac vám bude prekážať spôsob nasadania, ktorý je komplikovaný vzhľadom na malý výraz pre zadné dvere. Tu sa zrejme odokryl limit zdieľanej techniky a karosérie. Ale ak sa pozriete na dizajn, tento nedostatok Corse odpustíte.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Viete, ktorý model Lamborghini Diablo je najvzácnejší?

Malý Fiat 126p vyhral súťaž Hot Wheels Legends