Test: Opel Corsa 1.2 GS Line: Najkrajšia

Jazda

Stačí vám absolvovať tri až štyri zákruty, aby ste pochopili, že nová Corsa má oveľa lepšie jazdné vlastnosti, než ktorákoľvek Corsa pred ňou. Najmä prevod riadenia je uhádnutý a vďaka nemu viete s autom narábať veľmi presne. Pruženie je v porovnaní s technickými „bratramcami“ o kúsok tvrdšie, no stále ešte dostatočne komfortné tak, aby ste si Corsu vedeli vychutnať. Verzia GSi Line má silnejšie silentbloky a vďaka tomu vydrží Corsa v zákrutách aj trocha tvrdšie zaobchádzanie, naopak, zdedila zadnú nápravu, ktorá sa s nerovnosťami nevie tak dobre popasovať a preto odskakuje, alebo sa prejaví buchnutím. Na kvalitnom asfalte však Corsa dokáže predviesť vskutku zábavnú jazdu, ak si to vodič bude želať.

K celkovému dobrému pocitu prispievajú aj športové sedadlá. Poskytovali vynikajúci komfort sedenia, aj oporu v zákrutách. Vďaka nižšej polohe sa cítite výrazne lepšie spojený s autom, proste nesedíte vyššie ako dosteraz. Ovládacie prvky máte poruke, výška palubnej dosky je akurátna.  Jediné štýlové faux-paux v našom prípade boli červené doplnky, ktoré neladia s oranžovou farbou karosérie a vadili mi. Ale inak klobúk dole.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Viete, ktorý model Lamborghini Diablo je najvzácnejší?

Malý Fiat 126p vyhral súťaž Hot Wheels Legends