Test: Hyundai Ioniq Electric: V tieni Kony

 

V interiéri

Pripravte sa na dotykové ovládanie a pravdupovediac, za volantom si uvedomíte, že tento Ioniq je nový a iný. Digitálny prtístrojový panel je prehľadný, jeho grafika má aj prvky futuristického dizajnu a mení svoj vzhľad podľa toho v akom režime zrovna jazdíte. Logicky najefektnejší je SPORT. V tomto režime máte k dispozícii plus 30 Nm k štandardným 295 Nm maximálneho kútiaceho momentu.

Obrovský 10,25 palcový dotykový monitor má delené zobrazovanie a ponúka aj dnes tak modernú konketivitu v podobe LIVE Services, ktorá poskytuje info o dopravnej situácii, o možnostiach nabíjania a dostupnosti jednotlivých nabíjacích staníc a vo väčších európskych mestách aj informácie o voľných parkovacích miestach. A môžem potvrdiť, nabíjaciu stanicu nájdete, no  neuškodila by ani aplikácia zabezpečujúca prístup ku všetkým nabíjacím bodom a univerzálne riešenie faktúrovania odobratej elektrickej energie.

Inak grafika displeja známa a pohyb v menu celkom prehľadný a logický, ovládanie klimatizácie je síce dotykové, no s pevne zvolenými bodmi ovládania. Riešenie je celkom fajn, akurát vyžaduje o pol sekundy viac sústredenia ako doteraz.

Miesta pre štyri osoby je dostatok, najmä ak osoby vzadu sú deti, prípadne dorastenci. Objem batožinového priestoru je 357 litrov mínus zväzok káblov, ktorý v kufri väčšinou voziť budete. Ale ak sa pohybujete najmä v meste, môžeme to hodnotiť výrazom dostatočný.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Tieto autá si môžete poskladať aj doma a využiť tak nahromadený čas

VIDEO: Takúto pomstu vedenie fabriky nečakalo. V hlavnej úlohe bol bager