Test: Honda Jazz Hybrid Elegance: Jednotkár

Jazda

Príjemná a pohodlná, presne taká, akú by ste od Hondy očakávali. Napokon ak „usmiaty“ dizajn prednej časti napovedá, že pointou je uvoľnenosť a pohoda. A presna tak pôsobí Jazz Hybrid aj za volantom. Aj v prípade, že sa rozhodnete preveriť jazdné vlastnosti nebude protestovať, ale po chvíli vás chúťky rezať zákruty prejdú, ak máte jazdecké ambície, tak Honda Civic Type R je pripravená vás uspokojiť po všetkých stránkach.

Komfortný charakter naznačuje aj posilňovač riadenia. V zásade neponúka veľa spätnej väzby, ale tak to má byť. Načo? Potrebujete to v malom mestskom vozidle? Nie. To, že volant ide ľahko oceníte pri parkovaní či kľučkovaní v podzemnej garáži, ktoré Jazz Hybrid absolvuje potichu, vďaka 1 kWh batérii, ktorú si počas jazdy priebežne dobíja. Motor počujete iba pri akcelerácii, dokonca zmena otáčok „simuluje“ prevodovku, je to však iba efekt pre umocnenie pocitu zo zrýchľovania.

Mimoriadne presne a afektívne pracujú aj asistenčné systémy, predkolízny systém aj systém udržiavania jazdného pruhu, ktorý funguje aj na úzkej ceste bez riadne označenej krajnice. Tento je skutočne jeden z najlepšie fungujúcich systémov s akými som sa stretol.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

10 vecí, ktoré nám na nových autách chýbajú

DS 4 a DS 4 Cross: Dizajnérsky kúsok, ktorý je krajší než DS7 Crossback