TEST: DS 7 Crossback E-Tense 4×4: Best of DS7

Jazda

Predovšetkým komfort, presne tak ako si to francúzsky životný štýl žiada. Na druhej strane DS7 je postavené na identickej platforme ako Peugeot 3008, konštruktéri však zväčšili rázvor osí kolies aj rozchod takže výsledkom sú pokojnej jazdné vlastnosti. Navyše má verzia 4×4 viacprvkovú zadnú nápravu, čo je ďalšie plus na vrub jazdných vlastností. Okrem toho sú tieto konštrukčné zásahy garanciou zvládnutia vyššieho výkonu. V prípade elektronickej štvorkolky neprichádzate o nič, elektromotory pracujú vynikajúco a dokonca aj okamžitá prítomnosť krútiaceho momentu je užitočná a koncepcia funguje aj v teréne. Dokonca aj stabilizačný systém si dokážete deaktivovať a do rýchlosti 50 km/h si zašantiť a užiť si pohon zadnej nápravy.

K dispozícii sú aj jazdné režimy, hoci osobne som využíval iba režime Normal, alebo Sport, ktorý mení charakteristiku plynového pedálu a činí ho akčnejším. Ale to vás dlho baviť nebude, skôr za volantom budete rozmýšľať nad najbližšou možnosťou nabitia auta lebo tak to dáva skutočne zmysel. 

Nechýbajú ani asistenčné systémy a dokonca máte k dispozícii aj nočné videnie, ktoré je v rámci triedy skôr výnimočným prvkom. Takže z hľadiska aktívnej bezpečnosti máte k dispozícii takmer všetky prvky, jedine systém udržiavania jazdného pruhu sa aktivuje neskoršie a následne zasahuje výraznejšie do riadenia. Predchádzajúce systémy udržiavajúce auto v strede jazdného pruhu fungovali lepšie.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

VIDEO: Nascar sa po 50-ich rokoch vrátil na špinavú trať!

Audi Q4 e-tron a Sportback e-tron: Iné priority