Test: Mitsubishi Eclipse Cross PHEV 4×4: Tu a teraz!

Jazda

Príjemná, pohodlná, v elektrickom režime tichá. Ak hľadáte výrazy ako športová, tak to nie je poslanie modelu Eclipse Cross. Hoci zrýchlenie z 0 na 100 km/h za 10,9 sekundy nie je zlá hodnota, naopak maximálna rýchlosť 168 km/h naznačuje, že pointa je nízka spotreba nie športová maximálka. Paul Walker by to asi nechcel počuť. Práve preto ma príjemne prekvapila možnosť úplne deaktivovať stabilizačný systém a užiť si šotolinový úsek. A v podstate po tejto eskapáde sa môžete pokojne vrátiť na nabíjačku a pokračovať v životnom štýle uvedomelého občana.

Komfortný podvozok znamená vyššiu úroveň nakláňania v zákrute v prípade, že ste dostali chuť na športovú jazdu. Stopu však drží spoľahlivo a nemusíte sa báť jazdnej nestability. A v zásade tak jazdiť nebudete, lebo vybijete batériu a spotreba benzínu je v tomto jazdnom režime dvojciferná. Okrem toho úlohou plug-in hybridu je šetriť palivo. A túto úlohu dokáže plniť veľmi dobre.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Ferraristi nemali dobrý týždeň: Tento prešiel iba 3 kilometre

Test: Kia Proceed GT 1,6 T-GDi 7AT – Díky Kia!