Test: Mazda CX-30 SKYACTIV G-150 AWD: Prémiový produkt

Verdikt

Základnú cenu 28 040 eur s DPH môžeme hodnotiť ako veľmi dobrú napokon vo vybanení auta už nechýba ani jeden prvok komfortu, konektivity, prípadne technológií vo forme asistenčných systémov, ktoré pracujú spoľahlivo. Predkolízny asistent s rozpoznávanmímchodcov, udržiavanie jazdného pruhu, snímanie mŕtveho uhla, sledovanie premávky za autom pri cúvani, to všetko funguje vynikajúco. No ak idete na diaľnici či obchvate bližšie k autu pred vami dokáže elektronika dočasne odpojiť plyn. To je z moje strany jediná výčitka a mierny nedostatok, inak nemám čo Mazde CX-30 vyčítať.

Je to mimoriadne príjemné, pohodlné auto, ktoré dokáže osloviť mnohých. Áno, Mazda 3 je v mnohých smeroch lešpia, obratnejšia, úspornejšia, ale úprimne povedané – táto logika nepresvedčí nikoho presadnúť z SUV do klasického hatchbacku. Preto som rád, že aj za volantom Mazdy CX-30 prežijete z radosť z jazdy a zároveň precítite filozofiu automobilky, ktorá dáva do centra pozronosti práve vodiča a jeho zážitok.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

PETROLHEAD PORNO!!! 2x Porsche 959 v rakúskych kopcoch

Jeep Wrangler Rubicon 392 je prvým Wranglerom s motorom V8 po 40-tich rokoch!