Test: Citroën C4: Proti prúdu

Jazda

Úsporný charakter podporuje aj 8-stupňová automatická prevodovka, ktorá sa kombinuje výlučne so silnejšou verziou. Je to príjemná prevodovka, hoci nie najrýchlejšia v prípade, že sa rozhodnete pre manuálne radenie rýchostí páčkami pod volantom. Ale sám o sebe tento fakt naznačuje aj charakter auta. Ten je komfortný. Čiže francúzsky. A presne tak si ho užijete. Pri pomalej jazde super a pri dynamickej tiež. Hydraulické dorazy na podvozku fungujú tak ako majú a dokážu vás spoľahlivo odizolovať od kvality slovenských ciest. Pri ostrejšej športovej jazde koriguje limity podvozka stabilizačný systém, no robí to celkom príjemne bez toho aby si to väčšina šoférov všimla.

Podobne aj riadenie je ľahké a komfortné ale k charakteru Citroënu C4 sa to hodí. Oceníte to najmä pri parkovaní.

Naopak, to, čo pri parkovaní určite neoceníte sú reakcie kolískového prepínača automatickej prevodovky, ktorý sa nie vždy preradí do správnej polohy, respektíve robí to pomaly a môžete si ľahko pomýliť aktuálne zaradení režim a namiesto dopredu sa pohnete dozadu.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Kia EV6: Crossover s technikou Rimac-Porsche

Chieftain Extreme: Svätokrádež, alebo perfektný nápad?