Bude mať minimálne 100 koní
A samozrejme ak je vaším cieľom klasický päťdverový hatchback s akurátnymi rozmermi, nech sa páči – klasická Fiesta je pripravená slúžiť vám v rámci mesta i mimo neho. Navyše je to stále jedno z najkrajších mestských vozidiel na trhu. A nevadí ak sa rozhodnete pre základný motor, dostanete jednolitrový trojvalec s maximálnym výkonom 74 kW (100 koní) čo je na malé auto viac ako dostačujúca dávka výkonu. Verte mi, v kombinácii s malým autom si ju na kľukatých okreskách užijete. A priemerná spotreba by sa mala pohybovať na úrovni 5,2 l/100 km.
Nechýbajú ani Mild-hybridné verzie so 48 Voltovým napätím a maximálnym 92 kW (125 koní) a 114 kW (155 koní). Tie majú štartér generátor, ktorý pri pomalých rýchlostiach umožňuje vypnúť motor a v prípade potreby ho za 355 milisekúnd znova nakopnúť. Šetria tak gramy CO2 a emisie. Ford potrebuje kráčať s dobou a na tom nie je nič zlé. Najmä v mestskej premávke by to malo byť zhruba desať percent.