Ford Ranger Raptor má konečne poriadny motor!

Nechýba ani aktívna výfuková sústava, môžete si ju prepínať do režimov Quiet, Normal, Sport a Baja. Ford zatiaľ neuverejnil žiadne dynamické parametre, na druhej strane ani netreba. Tu nejde o zrýchlenie, ale o efektné skoky a iné manévre v blate a piesku, či na skalách. Rámový podvozok je vyrobený z ocele s hrúbkou 2,3 milimetra, pevnejšie sú aj úchyty nárazníkov či tuhšie sedlá tlmičových veží. Nové je aj odpruženie s zväčšeným zdvihom kolies, uchytených na hliníkových ramenách. Wattov priamovod na zadnej náprave sa stará o lepšiu kontrolu v teréne. 2,5-palcové tlmiče FOX Live Valve s vnútorným „bajpasom“ regulujú tlmiacu silu v závislosti od podmienok. Stará sa o to aj ich olejová náplň s obsahom teflónu, ktorý znižuje trenie.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Test: Hyundai Ioniq 5 Premium 72,6 kWh

Kia EV6 je auto roka!