Volkswagen Golf R Variant: Auto roka 2021

Nechcem písať o detailoch, napokon voliteľný jazdný režim, či manuálne radenie rýchlostí na prevodovke DSG je dnes už v tejto kategórii samozrejmosť a okrem toho to nikoho nezaujíma. Na druhej strane nechýba režim Drift, ktorý umožní vodičovi vyrezať perfektný Drift na kruháči, prípadne na pretekárskom okruhu, alebo tam, kde to situácia umožňuje.

Toto divadlo umožňuje aj funkcia Torque Vectoring, ktorá usmerňuje krútiaci moment tam, kde sa najlepšie zužitkuje. Na zatočení auta má najväčší podiel práve zadná náprava takže rozdeľovanie sa deje vzadu. Tam nie je žiaden diferenciál, iba rozvodovka a lamelové spojky. To znamená, že krútiaci moment sa dostane na vonkajšiu stranu a pomôže autu zatočiť tak, akoby bola poháňaná iba zadná náprava. V prípade že sa vám podarilo roztočiť obe zadné kolesá, dokážete udržať drift a jazdiť bokom! Na rodinnom kombíku!!!! Áno Volkswagen to svojím fanúšikom dopraje a všetci čo nadávate na elektromobily, by ste si mali kúpiť Volkswagen Golf R! A ak nie „eRko“ tak aspoň niektorého zo spaľovacích bratov. Napokon Golf je etalónom kompaktnej triedy a aj natoľko velebená Octavia by bez Golfu nebola nikde!

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Test: Honda CB1000R Black Edition: Best of naked

Test: BMW 128ti: Menej je viac?