Volkswagen Golf R Variant: Auto roka 2021

Poďme si vychutnať technické údaje. Ešte môžeme. Ešte tu sú výrazy dvojité variabilné časovanie ventilov, vďaka ktorému sa na kľukový hriadeľ odosiela nie menej ako 420 Newtonmetrov už pri 2100 otáčkach za minútu. Táto kedysi extrémne nudná veta dnes znie ako poézia. Ak pridám výraz dvojspojková prevodovka DSG tak už všetci viete, že v tomto prípade sa bavíme o klasickom hot-kombi, ktoré myslí na kombináciu každodenného komfortu a potrebného kilowattového vyžitia. Maximálny výkon motora 2,0 TFSI je 235 kW (320 koní) a to je presne o 20 koní viac ako mal predchodca. Zrýchlenie z 0 na 100 km/h trvá presne 4,9 sekundy a maximálna rýchlosť? Tá je limitovaná na 250 km/h, ale ak si objednáš R-Performance paket tak ti limitér pridá ďalších 20 km/h k dobru a posunie hranicu na 270 km/h. Opäť rajská muzika vo svete, ktorý nenávidí rýchlosť a pomaly pochováva spaľovacie motory.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Test: Honda CB1000R Black Edition: Best of naked

Test: BMW 128ti: Menej je viac?