Test: MG EHS Plug-in Hybrid Exclusive – Dobré PHEV pod 40!

Jazda

Dynamika je vskutku pôsobivá. Najmä ak sú plne nabité batérie, čo vám bude trvať maximálne 7 a minimálne 4,5 hodiny. Prvý údaj sa týka domáceho nabíjania s klasickej 230 Voltovej zásuvky, ten druhý sa týka 400 Voltového nabíjania, ktoré nabíja výkonom 3,7 kW. Ak však budú batérie s kapacitou 16,6 kWh nabité, môžete rátať so systémovým výkonom rovných 190 kW (258 k) a 370 Nm maximálneho krútiaceho momentu, čo znamená, že z 0 na 100 km/h zrýchlite za 6,9 sekundy a to je dostatočne dynamické. Samotný spaľovací motor 1,5 Turbo poskytuje s maximálny výkon 119 kW (162 k) a 250 Nm doping elektromotora je maximálne 90 kW (122 k) a 230 Nm. Paradoxne, maximálna rýchlosť je obmedzená na 190 km/h.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Chevrolet C2 s motorom V10 z Lamborghini: Nič krajšie dnes neuvidíte

Test: Opel Astra 1,2 Turbo Ultimate – Za peniaze všetko