Test: Hyundai Kona Hybrid

Motor

Pod kapotou úraduje motor 1,6 GDi, ktorý pracuje v Atkinsonovom cykle a poskytuje maximálny výkon 77 kW (105 koní) a maximálny krútiaci moment 147 Nm. To samo o sebe nie je veľa, no v kombinácii s elektromotorom sa postará o slušnú dynamiku. Jeho výkon je totiž 32 kW (43,5 koní), no zaujímavejším údajom je maximálny krútiaci moment 170 Nm. Kombinovaný výkon sústavy je 104 kW (141 koní). A to je opäť údaj veľmi blízky spomínanej dieselovej verzii.

Veľmi podobná je aj spotreba, pri pokojnej a uvedomelej jazde sa bez problémov dostanete pod úroveň piatich litrov, ak sa tu a tam ponáhľate, tak rátajte so spotrebou na úrovni 5,2 litra na 100 kilometrov. A to je všetko úroveň naftových automobilov, takže Kona Hybrid je skutočne úsporná a úroveň spotreby určuje predovšetkým vodič a jeho jazdný štýl.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Jeep Wrangler Rubicon konečne dostal správny motor!

Študenti škodovky postavili Scalu Speedster