Test Honda HR-V 1,5 i-VTEC

Jazda

Pohon predných kolies stačí. Pri CR-V táto veta neplatí, pre HR-V áno. Nepotrebujete 4×4, napokon by z dynamiky auta tento druh pohonu ubral ďalšie sekundy na zrýchlení. Táto verzia zrýchli z 0 na 100 km/h za 10,7 sekundy. “Not great, not terrible” akoby povedal jeden z hlavných hrdinov seriálu Černobyľ.

Viac vás poteší podvozok. Presný a aj napriek jednoduchej konštrukcii zadnej nápravy zábavný. Najmä v zákrutách si užijete a svoj podiel má na tom aj akurátne vyladený posiľňovač riadenia. Je zrejmé, že podvozok znesie viac a aj ja som si v istých situáciách priala viacej kilowattov a newtonmetrov pod kapotou. Táto “hondička” by to naozaj zvládla. Dokonca aj na našich rozbitých cestách. Opäť sa vrátim k mojej pointe – ak chcete, môžete mať viacej výkonu.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Mali ste radi Cactus? Nový Citroën C4 sa vám bude páčiť

Opel Mokka je skutočne zelené auto