
Interiér
5-4-3-2-1 je vzorec platný pre interiér v konfigurácii s individuálne sklápateľnými sedadlami. To, čo dokážete previezť v interiéri vám doslova vyrazí dych. Už v základnom prevedení ponúka batožinový priestor extrémne prijateľných 597 litrov kapacity, ak sklopíte všetky sedadlá máte k dispozícii rovných 3000 litrov využiteľného priestoru. Ak vám tento údaj vyrazil dych, tak iba dodávam, že tot číslo nie je konečné, napokon aj predné sedadlo sa dá úplne sklopiť do podlahy, takže v interiéri odveziete hoci aj dvojmetrové predmety. A to sa stále bavíme o rodinnom aute.
Neboli by to však Francúzi ak by pozitíva nevyvážili aj nejakými negatívami. Napríklad kvalita plastov je základná a tvrdosž maximálna. Bežne vám to nevadí, no tvrdý plast je aj tam, kde sa inak dotýkate lakťom. Pravý lakeť si síce opriete o opierku, no ľavý si nemáte kam, teda ak nerátame tvrdý plast dvier. Sedadlá sú mäkké, možno až príliš. Držiak na kávu je na paubnej doske, no jeho tvar i absencia gumeného tesnenia spôsobí, že trojdecová plechovka sa tam bude pohybovať takmer v každej zákrute. Interiér by mohol ponúknuť najmä vodičovi dostatok odkladacích priestorov, vrátane praktických riešení, no stredový tunel je za príplatok a tiež neponúka šuflíky, či inak logicky rozmiestnené priečinky. V neposlednom rade je plocha odkladacích priestorov väčšinou holý plast, takže v každej zákrute vás akusticky informujú o svojej polohe. A identická výčitka sa týka aj batožinového priestoru. Obrovský, no s takmer nulovým počtom praktických háčikov, priečinkov. Škoda, inak by to bol plný počet.