
Na tieto požiadavky odpovedal malý japonský terénny voz Kurogane Typ 95. Vyznačoval sa niektorými unikátnymi riešeniami. Napríklad bol iba trojmiestny. Poháňal ho malý vzduchom chladený dvojvalec s objemom 1,2-litra. Neskôr ho nahradil väčší 1,3-litrový motor a neskôr dokonca 1,4 – litrový motor. Maximálny výkon na úrovni 33 koní vonkoncom nebol nízky a rovnako aj maximálna rýchlosť 75 kilometrov za hodinu bola postačujúca. Okrem toho nezanedbateľnou bola aj priemerná spotreba, v tomto prípade na úrovni 7,5 litra na 100 kilometrov. Ešte aj dnes sa takáto považuje za veľmi dobrú. A samozrejme nesmela chýbať ani technika pripojiteľného pohonu všetkých štyroch kolies. Nebola to novinka, napokon nákladné autá túto techniku mali, akurát v tomto formáte to bolo niečo nové.