Prvá armádna štvorkolka nie je Jeep! Je to celkom iný model

Na tieto požiadavky odpovedal malý japonský terénny voz Kurogane Typ 95. Vyznačoval sa niektorými unikátnymi riešeniami. Napríklad bol iba trojmiestny. Poháňal ho malý vzduchom chladený dvojvalec s objemom 1,2-litra. Neskôr ho nahradil väčší 1,3-litrový motor a neskôr dokonca 1,4 – litrový motor. Maximálny výkon na úrovni 33 koní vonkoncom nebol nízky a rovnako aj maximálna rýchlosť 75 kilometrov za hodinu bola postačujúca. Okrem toho nezanedbateľnou bola aj priemerná spotreba, v tomto prípade na úrovni 7,5 litra na 100 kilometrov. Ešte aj dnes sa takáto považuje za veľmi dobrú. A samozrejme nesmela chýbať ani technika pripojiteľného pohonu všetkých štyroch kolies. Nebola to novinka, napokon nákladné autá túto techniku mali, akurát v tomto formáte to bolo niečo nové.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Opel Manta GSe ElektroMOD: Elektrina, manuálna prevodovka a zadný pohon!

BMW M4 Competition: Je toto najkrajšia „em-štvorka“?