
1 750 kilogramov – je celková váha vozidla. Naoko je to veľa, v skutočnosti je to toľko ako má VW I.D.3 so 62 kWh batériou, ktorá má maximálny dojazd na úrovni 425 kilometrov.
150 kW (204 koní) – je maximálny výkon motora, ktorý je umiestnený vzadu a poháňa zadné kolesá, takže pointou EQXX nie je raketové zrýchlenie ani maximálka.
Cx – 0.18 – je hodnota aerodynamického odporu vzduchu. Je to o 0.02 viacej než má doterajší rekordér z rovnakej továrne model Mercedes – EQS. Napriek tomu má EQXX klasické spätné zrkadlá. Tie zvyšujú odpor vzduchu iba o 0.0015 bodov.
+ 160 kilometrov dojazdu – presne toľko získa EQXX vďaka aerodynamike na diaľnici, nad 70 km/h je totiž práve prekonávanie odporu vzduchu najväčším požieračom energie.
Nizkoemisná výroba – vysokopevnostná oceľ je vyrobená nízkoemisnými procesmi, brzdové kotúče sú zo zliatiny hliníka, pružiny sú z kompozitného materiálu, EQXX je o maximalizácii minimalizácie hmotnosti.