Test: Honda CMX Rebel 500 S

Jazda

Najväčšou slabinou predchádzajúcej generácie bolo pomerne mäkké pruženie. To fungovalo na perfektnom asfalte, no na nerovnostiach sa najmä zadná časť rýchlo dostala na dorazy, zvyšok pohybu motorky filtrovala vaša chrbtica. To sa zmenilo a kalibrácia podvozka je tvrdšia, takže na nerovnostiach stále trocha nadskočíte, inak je podvozok lepší o 20 percent.

Pozícia sedenia sa nezmenila, stále je limitom 180 centimetrov výšky, nad touto hranicou by som vám odporučil radšej model CB 500 X. Naopak, pre dievčatá s menšou postavou ocenia nízke sedenie, výška sedla je 690 mm, je táto motorka ideálna. Výhodou je aj ľahkosť ovládania vďaka nižšiemu ťažisku aj hmotnosti. Tá sa pohybuje na úrovni 190 kilogramov.

Konštruktéri prepracovali aj spojku tak, aby sa ovládala ľahšie, opäť je to plusový bod, ktorí ocenia najmä motorkári-začiatočníci. Sila potrebná na ovládanie spojky je nízka. Kvalita radenia jednotlivých stupňov je veľmi dobrá, akurát druhý prevodový stupeň má tendenciu vyskočiť pri rýchlej akcelerácii. Ak však jazdíte s motorkou pokojne, tento neduh sa neobjaví.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

10 vecí, ktoré potrebujete vedieť o BMW radu 4 Coupé

Motor VR6 sa vracia! Dostane dve turbá a predstaví sa v tomto modeli.