Test: BMW 128ti: Menej je viac?

Brať, či nebrať? V prvom rade som presvedčený o tom, že táto verzia 128ti je oveľa lepšia ako M135i, ktorá pohon zadnej nápravy nedokáže využiť. Navyše jazdné vlastnosti sú mimoriadne dobré a súčiniteľ zábavy je značný. Posledná otázka je: dokáže ohroziť Golf GTI? Nuž v prípade klasického Golfu GTI je 128 ti o 7 340 eur drahšia a finančný súboj nevyhrá ani s aktuálnou novinkou v ponuke – modelom GTI Clubsport, ktorý stojí 40 450 voči 41 700 eurám, ktoré BMW pýta za základný model 128ti. Pritom však model GTI Clubsport poskytuje maximálny výkon 300 koní, Takže ak budete sedieť za volantom BMW 128ti bude to znamenať iba jedno – ste plnokrvným fanúšikom BMW a to aj v prípade, že má poháňanú iba prednú nápravu.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Volkswagen Golf R Variant: Auto roka 2021

Morgan CX-T: Bez pravidiel