Slovák vyrába v Nemecku krásne retro modely Porsche s modernou technikou!

Nárazníky a kapoty sú iba zlomkom povinných úprav. Karbónové blatníky vpredu aj vzadu sú upravené tak, aby poskytovali nielen estetický, ale j funkčný základ pre nárast výkonu pod kapotou. Rozchod kolies je širší nielen vpredu, ale aj vzadu. Nastaviteľný podvozok dodáva KW. Je osvedčený už v mnohých modeloch a firma ho dodáva aj do starších modelov Porsche. Je teda ideálny pre takéto prestavby, navyše si ho vodič dokáže nastaviť podľa vlastných požiadaviek. Koniec? Ani zďaleka, skôr naopak, detaily si vyžiadajú väčšinou oveľa viac času. Je to podobné ako s domom. Hrubá stavba poteší, ťažké to začne byť, až keď začnete dokončovať interiér domu. Rozvody, prevodovka. „Všetko sa  muselo prispôsobiť tomu, čo som žiadal. Bez kompromisov, tie nemám rád. Vyžadujem od ľudí to, čo vyžadujem od seba. A je mi jedno, či za mojím chrbtom otáčajú očami, alebo sa im nepáči moja reč.“ V duchu tejto filozofie ladil Peter a doteraz ladí každý detail na aute bez ohľadu na minutý čas. A pri pohľade do jeho očí mi je jasné, že ak by som jeho výtvor označil za nepodarok, nezaujímalo by ho to a pokračoval by vo svojej práci a išiel by za svojím cieľom. Ešte stále totiž je čo vylepšovať, ešte stále chce svojim zákazníkom ponúkať nové veci.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Niektoré filmy by bez áut neboli ani zďaleka také úspešné

Unikátny Mercedes 190 EVO II je na predaj