Prvá jazda: Mitsubishi Eclipse Cross PHEV nerobí kompromisy

Dynamika je slušná a zároveň ekologická. Znamená to, že z 0 na 100 km/h zrýchlite za 10,9 sekundy a maximálna rýchlosť je obmedzená na 162 km/h. Stačí. Plug-in hybridné modely nekupujú športovo orientovaní vodiči, ale skôr uvedomelí vodiči, ktorí sa snažia šetriť emisie. A toto hovorím bez nejakej irónie. Pre nich sú tieto dáta viac než dostatočné. Podobne aj charakter pruženia je skôr komfortný, než športový. Na druhej strane je to presne to, čo na našich cestách oceníte. A ak chcete zajazdíte si aj na šotolinových cestách, kde si môžete plne deaktivovať stabilizačný systém a oceniť fungovanie elektronického pohonu 4×4 S-AWC, ktorý je vyladený tak ako má byť. Summa-summárum – to čo Eclipse Cross na plagátoch a v katalógu sľubuje vám aj splní.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Kim Kardashian zabalila Lamborghini do froté uterákov

Porsche 911 GT3 Touring: Road racer