Prvá jazda: Mitsubishi Eclipse Cross PHEV nerobí kompromisy

Technika hybridného pohonu je ideologicky prevzatá z modelu Outlander. No konštruktéri ju optimalizovali tak, aby bola ešte efektívnejšia. Spaľovací motor s objemom 2,4-litra funguje väčšinu času ako generátor prúdu, pre dva elektromotory, ktoré sú umiestnené na prednej aj zadnej náprave a navyše má limitované aj maximálne otáčky tak, aby pracoval vždy v optimálnom pásme otáčok. Pracuje v takzvanom Atkinsonovom cykle čo znamená, že je prispôsobený na najvyššiu účinnosť, pričom však jeho maximálny výkon je limitovaný na 72 kW (98 koní) no ponúka slušným krútiaci moment na úrovni 193 Nm. Synchrónne elektromotory ponúkajú vpredu 60 kW (82 koní)/137 Nm a vzadu 70 kW (95 koní)/195 Nm. Systémový výkon je kalibrovaný na 138 kW (188 Nm). Kapacita batérie je 13,8 kWh a v čisto elektrickom režime by mal Eclipse Cross najazdiť cca 55 kilometrov. Batérie nabijete z klasickej zásuvky už za 4 hodiny, v prípade, že máte k dispozícii aj rýchlonabíjačku, tak to vám bude stačiť aj 25 minút na to, aby ste nabili batériu na 80 percent. Aj v tomto smere je plug-in hybridný model unikátny a ponúka viac ako konkurencia.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Kim Kardashian zabalila Lamborghini do froté uterákov

Porsche 911 GT3 Touring: Road racer