Hyundai Kona N šprintuje na stovku za menej ako 6 sekúnd!

Ak sa vám páči Hyundai i30 N, ale bolí vás chrbát, tak v tom prípade má pre vás Hyundai riešenie. Nová Kona N prináša dimenziu športových jazdných výkonov a dynamiky do kategórie crossoverov. Hyundai ukázal dizajn nového modelu.

Nech sa páči. Drsnejší charakter sa modelu Kona hodí a v tomto prípade najmä po facelifte, ktorý zmenil jeho dizajn a treba povedať, že tak trocha aj charakter. Možno práve preto sa tento model N nepredstavil v typickej baby blue farbe, ale radšej zvoli matnejšiu šedú. Nechýbajú červené linky, výplet masky chladiča s drsnejším vzorom, 19 palcové disky kolies, imitácia difúzora a dvojica okrúhlych a treba povedať, že ajpravých koncoviek výfuku. A čo sa optiky týka, tak netreba zabúdať ani na trojuholníkové brzdové svetlo, ktoré sa do koloritu verzie N hodí asi tak najlepšie.

Pod 6 sekúnd

Ale bez pohonu 4×4. Ten si môžete dopriať a skombinovať s aktuálne najsilenjšou pohonnou jednotkou, motorom 1,6 T-GDi s maximálnym výkonom 130 kW (177 koní). Dvjlitrový turbomotor s maximálnym výkonom 206 kW (280 koní) a 392 Nm maiximálneho krútiaceho momentu ponúka mimoriadne slušnú kombináciu dát na to, aby zrýchlenie z 0 na 100 km/h prebehlo za menej ako 6 sekúnd takže bude rovnako rýchly, ako model i30N.

 

Nastavte si

Na rozdiel od modelu i30N sa bude kombinovať výlučne so osemstupňovou dvojspojkovou prevodovkou  a sila motora bude smerovať na predné kolesá. Hyundai Kona N sa dokáže prispôsobiť chúťkam každého vodiča a poteš fetišistov nastavovania auta. Ponúka nie menej ako päť parametrov, ktoré si vodič môže nastaviť. Napríklad úroveň tlmenia, odozvu riadenia, odozvu motora, úroveň stabilizácie auta, medziplyny aj prepínateľný výfukový systém. Konštruktéri prekopali podvozok a prispôsobili ho požiadavkam športovej jazdy a okrem toho by nemal chýbať ani elektronicky riadený športový diferenciál. Na našo trhu by sa tento model mal predstaviť už v najbližších mesiacoch.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Hyundai Ioniq 5 využíva technológiu Porsche Taycan

Kia EV6: Crossover s technikou Rimac-Porsche