Mitsubishi sa nesťahuje z Európy. Prichádza s novou stratégiou

V rámci aktuálneho vývoja sa chce japonská automobilka venovať najmä ázijským trhom, kde sa im darí a sú viac doma. Takisto aj v Číne s partnerskou autoomobilkou GAC chcú vyťažiž z jedného z najväčších trhov maximum. Minulý rok predalo Mitsubishi na nemeckom trhu 52 148 kusov vozidiel, z čoho bolo 12 209 kusov modelu Outlander. V aktuálnom roku predali zatiaľ 28 319 kusov, čo je pokles o 14,5 percenta. No to je výrazne menší pokles ako mali niektoré iné značky. To dáva šance na to, aby sa Mitsubishi po reštrukturalizácii naplno venovalo európskemu trhu.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Rolls Royce Jonckheere Aerodynamic Coupé II vyráža dych.

Svoju zbierku Ferrari odložil do skladu. Takto s ňou naložili