Na pomoc si zavolali aj odborníka na model F1, Paula Lanzanteho, no ani on si nevedel poradiť. Nasledoval odťah a po dlhšom skúmaní vyplával na povrch celý problém. V nádrži bola nafta namiesto benzínu. Ako sa mohla takáto chyba stať pretekárovi, petrolheadovi a zberateľovi áut? Nuž jednoducho. V prípade moderných áut by sa naftová pištoľ nezmestila do hrdla benzínovej nádrže, no toto je súťažné auto. Navyše farba pištole s prémiovou naftou bola identická ako farba pištole so 100 oktánovým benzínom. Výsledok bola „plná“ nafty a nepríjemné zastavenie po pár kilometroch, oďtah a na konci menšia dávka hanby pre chlapa čo smrdí benzínom. Lebo inak by nevyhral legendárnu 24 hodinovku v Le Mans v kategórii GTE Am. Ale ako sa v Medzilaborciach hovorí: Shit hapens!