10 vecí, ktoré potrebujete vedieť o BMW radu 4 Coupé

06. Nech sa páči, vyberte si motor

Bohatá ponuka motorv ostala zachovaná.  A mám aj tip. Ak si chcete užiť puristické BMW, odporúčam verziu 430i. Pod kapotou budete mať „iba“ štvorvalcové turbo, no to znamená, že auto bude výrazne ľahšie, než šesťvalcové verzie. To pridá na agilite a lepší pocit budete mať aj z riadenia. Pritom maximálny výkon 190 kW (258 koní) plus 400 Nm max. Krútiaceho momentu sa postará o dostatočne rýchle výjazdy zo zákrut a užijete si aj horský prechod. A v prípade, že si to želáte, výrobca vám poskytne samosvorný diferenciál M-diff. Ak vám stačí menej, obslúži vás verzia 420i s maximálnym výkonom 135 kW (184 k) a 300 Nm maximálneho krútiaceho momentu to bude stále ešte prijateľný agregát.

V ponuke sú aj nafotvé verzie, všetkys dvojstupňovým prepĺňaním, Verzia 420d poskytne maximálny výkon 140 kW (190 k) a zrýchlenie é-100 km/h zvládne za veľmi sympatických 7,1 sekundy. Nechýba ani verzia 420d xDrive a samozrejme pod kapotu pôjde aj mimoriadne obľúbený šesťvalcový nafotvý agregát v podobe verzie 430d. S maximálnym výkonom 210 kW (286 koní) môžeme dynamiku označiť za športovú. No prvenstvo si odnesie verzia 440d, ktorá poskytuje maximálny výkon 250 kW (340 koní) a zrýchlenie z 0 na 100 km/h iba za 4,7 sekúnd.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Aké emisie Nox má starý Mercedes-Benz W123 z roku 1982? Budete prekvapení!

Test: Honda CMX Rebel 500 S