Test: Ford Kuga 2.0 TDCi EcoBlue: Nafta víťazí

Interiér

Je presne taký, aký má byť. Plný displejov, tlačidiel a športových sedadiel a „macatého“ volantu, ktorý vám perfektne sadne do ruky a samozrejme nezabudne vás trocha vydesiť dvadsiatimi tlačidlami. Nebojte sa, sú usporiadané prehľadne a budete v nich mať prehľad veľmi rýchlo. A ak vám to pripomína interiér Focusu, nemýlite sa. Inšpirácia, ovládače aj našťastie stále ešte tlačidlové ovládanie klimatizácie pochádzajú zo spomínaného modelu, takže ste „doma“ takmer okamžite. Ergonómia perfektná, akurát farba plastov a tu a tam aj ich tvrdosť vám naznačuje, že Kuga sa sústredí najmä na jazdné vlastnosti.

Digitálny prístrojový panel si nakonfigurujete presne tak, ako to máte radi. Mne stačia dva kruhové prístroje, ale ak ste mladší ročník, zvolíte si asi grafickejší režim s minimálnym množstvom zobrazených informácií. Podobne aj 12,3-palcový displej prináša viacero farebných kombinácií a nechýbajú ani animácie, takže opäť výber je na vás. Ak máte smartfón tak asi využijete grafiku konektivity Apple Carplay a Android Auto. Iné vlastnosti? Nechýbajú odkladacie priestory, pre poháre, nabíjanie telefónu, či na povestnú pollitrovku. Tú schováte do dvier a veci na ktorých vám záleží schováte do priestoru pod lakťovou opierku. Čo mi vadilo? Napríklad kruhový ovládač automatickej prevodovky. Neviem prečo, no nemám rád takýto spôsob zaraďovania rýchlostí. Ale to osobný postreh, inak prakticky nemám čo vyčítať.

Sedadlá? V rámci paketu ST Line sú športové a čalúnené Alcantarou, vzadu si uvedomíte nárast rázvoru osí kolies o 20 milimetrov. Zadné sedadlá sú navyše posuvné a delené, takže ponúka množstvo rodinných konfigurácií. Batožinový priestor ponúka 645 litrov, po sklopení vznikne priestor na úrovni 1 530 litrov. A to stačí aj na menšie sťahovanie. Summa summarum, SUV so všetkým, čo k tomu patrí. Vrátane rezervného kolesa.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Ferrari F488 Pista crash

VIDEO: Takto ľahko rozbijete 720-koňové Ferrari

VIDEO: Takto vyzerá ozbrojený prepad spoza volantu