Test: Ford Kuga 2.0 TDCi EcoBlue: Nafta víťazí

Jazda

Komfortne nasadnúť, naštartovať a ísť. V tomto smere nevybočuje Kuga z radu takmer v ničom. Všetko sa zmení keď si prepnete auto do režimu Sport a absolvujete pár zákrut vo vyššom tempe. Zrazu podvozok odpovedá presne tak, ako ste na to zvyknutý a kopíruje stopu lepšie ako väčšina konkurentov. Ford podvozok nenastavuje, on ho ladí. Je to rovnaký rozdiel ako počúvať symfonický orchester a modernú dnes už bohužiaľ počítačovú muziku. Som rád, že podvozkári Fordu strávia nad svojou robotou viac času ako ich kolegovia z iných značiek. Výsledky ich práce je cítiť.

Nielen podvozok, ale aj nastavenie riadenia je presne také, aké by si športovo orientovaný šofér želal. Takže ak manželke kúpite Kugu, poteší sa a potešíte sa aj vy. Všetky prvky dávajú zmysel a fungujú. Pedále, volant a sedadlá ponúkajú rýchle nastavenie ideálnej pozície za volantom. Tieto parametre nezmeriate, číselne sa nedajú vyhodnotiť, musíte ich precítiť. A verte mi, budete spokojný.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Ferrari F488 Pista crash

VIDEO: Takto ľahko rozbijete 720-koňové Ferrari

VIDEO: Takto vyzerá ozbrojený prepad spoza volantu