Test: Ford Kuga 2.0 TDCi EcoBlue: Nafta víťazí

Motor

Kombinácia maximálneho výkonu 140 kW (190 koní) a 400 Nm maximálneho krútiaceho momentu robí z verzie 2,0 TDCi EcoBlue najrýchlejší variant aký si môžete kúpiť. Nafta pod kapotou tak získava jeden argument navyše a okrem toho je to fakt, že môžete mať pohon 4×4. Lebo v mojich očiach dáva SUV zmysel iba v prípade, že máte k dispozícii pohon všetkých štyroch kolies. V preklade to znamená, že z 0 na 100 km/h zrýchli Kuga za 8,7 sekundy a maximálna rýchlosť je rovných 208 km/h. Slušné hodnoty a ak si ich chcete skutočne užiť, tak v tom prípade môžete využiť aj manuálne radenie 8-stupňovej automatickej prevodovky. Akurát nevýhodou je pomalšie radenie rýchlostí, nečakajte ostrosť preradenia á-la prevodovky DSG v športových modeloch koncernu VW.

Posledná veta asi nebude nikoho zaujímať, skôr sa k slovu dostane ekonomika prevádzky. Tá je mimoriadne priaznivá. Týždeň spolužitia sme uzavreli s priemernou spotrebou na úrovni 6,0 l/100 kilometrov a to sme sa nesnažili o žiadnu ekonomický rekord. V tomto smere je kombinácia SUV a nafta stále ešte najlepším riešením kombinácie priestoru, pohonu 4×4 a ekonomiky prevádzky spolu so šetrením emisií. Bodka.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Ferrari F488 Pista crash

VIDEO: Takto ľahko rozbijete 720-koňové Ferrari

VIDEO: Takto vyzerá ozbrojený prepad spoza volantu