Test: Citroën C5 Aircross SHINE Blue Hdi 180 S&S EAT8: Komfort nadovšetko

Pár detailov

Na jednej strane je Citroën C5 Aircross koncertom individuality, no to neznamená, že nemá chyby. Je to síce jedno z mála francúzskych áut, ktoré má dostatok praktických detailov ako napríklad obrovský odkladací priestor v lakťovej opierke. Vnútri však nemá čalúnenie a tak pohyb jednotlivých vecí vo vnútri budete počuť. Plnohodnotné držiaky na poháre si od nás odnesú pozitívne hodnotenie, umiestniť jedenapollitrovku do dvier však bude vyžadovať značné umenie. Tvrdší plast vás bude sprevádzať aj na zadných dverách respektíve v kufri. Ten je dostatočne veľký, žiadne úchyty na ňom však nenájdete. Posledným detailom je samotné veko batožinového priestoru. Musíte si priplatiť za elektrické ovládanie aj napriek tomu, že je pomalé. Dôvod je jednoduchý – zatváranie kufra je jednou so slabín francúzskych áut z koncernu PSA. Ak si objednáte manuálne zatváranie, občas budete zatvárať na dvakrát, prípadne bude mikrospínač reagovať s omeškaním. Takže aj keď trvá otváranie kufra dosť dlho, predsa len stojí za príplatok 350 eur.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Dacia Duster od PRIOR design vyzerá brutálne

Elektrická Alfa Romeo Giulia GT Electric je to najkrajšie, čo dnes uvidíte