Test: Citroën C5 Aircross SHINE Blue Hdi 180 S&S EAT8: Komfort nadovšetko

Interiér

Opäť je to víťazstvo štýlu nad hranatou nadvládou konkurencie. Citroën si ide svoje a oblé tvary servíruje všade, kam sa pozriete. Nenútene, s prehľadom a s istou dávkou štýlu. Žiadne kopírovanie ani snaha o nemeckú ergonómiu sa nekoná. Dokonca aj digitálny tachometer má svoju logiku a nesnaží votrieť sa nikomu do priazne. Buď sa vám páči, alebo nie. Je však prehľadný a ak treba , dokáže zobraziť aj navigáciu.

Aj centrálny displej je dostatočne veľký, viditeľný a poskytuje platformu pre ovládanie všetkých doplnkových funkcií. Škoda, klavír spínačov pod ním by sa mohol bez problémov využiť na ovládanie klimatizácie, poskytuje však iba zopár skratiek na uzavretú cirkuláciu, či deaktiváciu systému Štart/Stop, ktorý však funguje celkom dobre. Sedadlá sú opäť orientované na pohodlie, v zákrutách vás príliš nepodržia, ale pointa je komfort, nie športový pocit. Zadné sedadlá sú posuvné, no aj v základnej polohe poskytujú akurátny priestor na sedenie. Ak ich posuniete dopredu zmestia sa tam iba malé deti. Hoci týmto manévrom získate zväčšenie batožinového priestoru z 580 na 720 litrov. Opakujem, za cenu minimalizácie priestoru pre nohy. Takže posuvné zadné sedadlá v tomto prípade hodnotím ako marketing. Stačilo by aj ich sklápanie, to dokáže predĺžiť kufor.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Dacia Duster od PRIOR design vyzerá brutálne

Elektrická Alfa Romeo Giulia GT Electric je to najkrajšie, čo dnes uvidíte