Hyundai Santa Cruz si bohužiaľ u nás nekúpite :(

Pod kapotou sú iba dva motory. Oba majú identický objem 2,5 litra. Jeden z nich je atmosférický, ktorý poskytuje maximálny výkon 140 kW (190 koní. Kombinuje sa s klasickou 8-stupňovou automatickou prevodovkou využívajúcou klasický hydrodynamický menič. Druhá silnejšia verzia kombinuje identický motor s turbodúchadlom. Výsledkom je maximálny výkon 202 kW (275 koní). Tento agregát sa kombinuje s 8-stupňovou dvojspojkovou prevodovkou. Rozpoznať ju môžete podľa páčok pod volantom, ktoré slúžia na manuálne radenie rýchlosti.

Pohon všetkých štyroch kolies HTRAC, ktorý ponúka aktívne rozdelenie krútiaceho momentu, nechýba ani možnosť uzavretia medzinápravového diferenciálu.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Audi Q4 e-tron a Sportback e-tron: Iné priority

Ikony dizajnu: 1937 Bugatti 57SC Atlantic