Hyundai Kona N. eNter SUV fun

Performance SUV je novodobý fenomén a našťastie Hyundai neostáva bokom, a dokonca ponúka aj nefiltrovaný zážitok. Ak vypnete ESP, je vypnuté a nechýba ani klasická ručná brzda. A nielen optika, ale aj pocity sú dôležité. Inak povedané Hyundai ladil podvozok, na karosérii pribudli zváracie body tak aby bola vyššia torzná tuhosť, okrem toho nechýba ani samosvorný diferenciál. Ten je štandard. Jednoducho Kórejci išli ďalej než len namontovali väčšie kolesá a znížili podvozok. Mimochodom, podvozok Kony N nie je ani o kúsok nižšie, než má štandardná Kona. A nezabudnime na to, že najazdili 489 kôl na …. NURBURGRINGU! Ja iba dodávam, že to je cítiť.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Nissan Townstar nahrádza modely NV200 a NV300

Volkswagen rozbil Teslu: Crashtest elektromobilov potešil Nemcov